سقف پاسیو در سنندج
نوشته شده توسط : محد شیرازی

شما عزیزان می توانید بر اساس نظر سلیقه خود بهترین طرح را برای سقف پاسیو در سنندج در نظر داشته باشید. سقف پاسیو در سنندج دارای قیمت مناسبی از سوی تولیدی بوده و به صورت اقساطی نیزدر مجموعه جهان نورگیر به دست شما کاربران عزیز می رسد. سقف پاسیو طبقات همکف و فضای حیاط خلوت نور را به صورت کامل به آن فضاها انتقال داده و با ایجاد سایه ای زیبا در فضای زیرین در دکوراسیون فضای پاسیو و یا همان حیاط خلوت بسیار مهم می باشد. تنوع رنگ در سقف پاسیو طبقه اول بالا بوده و شما عزیزان با بهره گیری از نورهای رنگی ملایم می توانید فضایی دلنشین به داخل ساختمان بدهید. یکی از مزیت های سقف پاسیو در سنندج این است که این نورگیرها علاوه بر قیمت مناسب به صورت آب بندی کامل در اختیار شما قرار می گیرند. این نورگیرها قابل استفاده در شرایط مختلف هستند.این نورگیرها دارای ضمانت نامه استاندارد بوده و مدت گارانتی آن ها دو ساله می باشد معماری آتریوم که در دکوراسیون داخلی منازل از موارد مهم محسوب می شود. سقف پاسیو هم می تواند به صورت سازه های آماده به شما عزیزان ارائه شود و هم می توانید بر اساس سلیقه خود بهترین مدل را انتخاب کنید

              

نورگیرهای جهان نورگیر مانند سقف پاسیو در سنندج دارای ماندگاری بالایی در شرایط مختلف هستند. برای ساخت سقف پاسیو در سنندج از سازه های مختلفی استفاده می کنند. نورگیرها باید در عین مقاومت بالا دارای وزن سبکی باشند. پوشش حبابی و پوشش پلی کربنات سقف پاسیو در سنندج بسیار بیشتر از پوشش های قدیمی مورد استفاده قرار می گیرد.  در این پوشش ها از پایه های فلزی برای ایجاد استحکام لازم استفاده می کنند. در صنعت به نورگیرهای حبابی نورگیرهای کوپل نیز می گویند که نامی صنعتی محسوب می گردد. شاید برای شما مشتریان سوال شود که چرا تنوع شکل ها زیاد است، در پاسخ باید بگوییم، هر ساختمانی با توجه به نوع کاربردی که دارد دارای فضاهای خاصی جهت نورگیری می باشد برای همین استفاده از پوشش حبابی نورگیر برای سقف پاسیو بسیار مناسب می باشد.

 

سقف پاسیو در سنندج می تواند در انواع شکل های هندسی مانند مربع یا مستطیل در قالب هایی آماده مورد استفاده قرار گیرد. سقف پاسیو در سنندج در دفع صداهای اطراف بسیار مناسب بوده و از انواع حباب های اکریلیک برای دریافت نور خورشید استفاده می کنند. استفاده از ورق های اکریلیک در ساختار سقف باعث شده است تا رنگ و جلای آن ها در هنگام پولیش زدن به حالت اولیه باز گردد. سقف پاسیو در سنندج به صورت چندجداره بوده که در لایه های مختلف آن از عایق های حرارتی استفاده می شودمعماری آتریوم در دکوراسیون داخلی منزل از نکات حائز اهمیت است، استفاده از سقف پاسیو در سنندجبرای فضای حیاط خلوت می تواند یکی از نکات قابل توجه باشد. نورگیرها هم می توانند بر اساس سفارش شما طراحی شوند و هم می توانند به صورت آماده مورد استفاده قرار بگیرند.





:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: